mgr Magdalena Krauzowicz

mgr Magdalena Krauzowicz – psycholog 

Absolwentka psychologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.  Ukończyła studia podyplomowe:  „Podstawy oddziaływań terapeutycznych w wieku rozwojowym” w Collegium Medicum UJ, logopedię na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz studia z  zakresu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka. Uczestniczyła w  licznych kursach  i szkoleniach  z zakresu diagnozy dzieci i pomocy terapeutycznej.

Posiada doświadczenie diagnostyczne i terapeutyczne w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi, z zaburzeniami lękowymi, z mutyzmem wybiórczym, wysoko wrażliwych. Prowadziła zajęcia wczesnej nauki czytania w oparciu o metodę symultaniczno-sekwencyjną. Certyfikowany trener Biofeedback I-szego stopnia.

Regularnie podnosi swoje umiejętności, kwalifikacje oraz kompetencje zawodowe poprzez udział w różnorodnych szkoleniach/warsztatach oraz konferencjach psychologicznych.  Pracuje w przedszkolu, gdzie prowadzi zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne dzieci.

W Poradni przeprowadza diagnozę psychologiczną dzieci w wieku 0-3, przedszkolnym i wczesnoszkolnym, prowadzi terapię psychologiczną oraz  udziela konsultacji i porad dla rodziców.

O sobie:

Od kilkunastu lat pracuję z dziećmi – diagnozuję przyczyny doświadczanych przez nie trudności, prowadzę zajęcia terapeutyczne. Staram się także wspierać rodziców, pokazując im, m.in. jak mogą zadbać o siebie, aby mogli być oparciem dla swoich dzieci . W swojej pracy chcę wspierać dzieci i dorosłych w umacnianiu relacji między nimi.

Regularnie poszerzam swoją wiedzę i umiejętności z zakresu pracy z małymi dziećmi, ich rodzicami i opiekunami.

Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci, które na co dzień konsekwentnie sprawdzają moje kompetencje. Bardzo lubię wykonywać pomoce edukacyjne i terapeutyczne. Jestem fanką górskich wędrówek i literatury dziecięcej.

Jestem przekonana, że „każde dziecko ma w swoim wnętrzu magiczny kubeczek. Kiedy jest on wypełniony dziecko może się rozwijać i wzrastać. Tym, co wypełnia naczynie, jest bezwarunkowa miłość i akceptacja dziecka jako osoby. Bywa, że dziecko staje się kłótliwe i nieznośne, bo to jedyny sposób na to, żeby dorosły zwrócił na nie uwagę. Takie zachowanie to prośba o wypełnienie kubeczka. To dlatego najbardziej wymagające dzieci potrzebują najwięcej uwagi i miłości. Rodzice, aby napełnić kubeczek swojego dziecka, muszą zadbać o to, aby ich kubeczek był pełen”.

J.Stainke-Kalembka „Dodaj mi skrzydeł”